• 08-01-2021, 21:14:00
    #1
    Merhaba arkadaşlar, şahıs şirketinde bağkur borcu uzun bir süre ödenmezse faiz, sağlık hizmetinden yararlanamama ve emeklilik dışında bir yaptırımı oluyor mu?
  • 08-01-2021, 21:15:45
    #2
    Problem
  • 08-01-2021, 21:15:48
    #3
    Hayir olmaz. Belli bir zaman sonra siliniyor zaten
  • 08-01-2021, 21:19:12
    #4
    Bağkurun zorunlu olması kadar saçma birşey yok zaten
  • 08-01-2021, 21:19:38
    #5
    Day
    Üyeliği durduruldu
    hiç ödemedinse bağkurundan ödün vererek sildirebilirsin. bir kere bile ödesen hepsini kapatmak zorundasın ödemem kaçarım deme yakalıyorlar
  • 08-01-2021, 21:20:02
    #6
    Hemi çıkan yapılandırma ile hepsini sildirebilirdiniz. Sanırım yılbaşına kadardı. Emin değilim araştırın yinede.

    Benim 15k yakın bağkur borcum vardı. Komple silindi borç tabi gün sayısıda silindi.
  • 08-01-2021, 21:20:39
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yaklaşık 6 aylık borcum vardı silindi 4 5 yıl sonra
  • 08-01-2021, 21:21:10
    #8
    Hiç bişi olmaz. Silinme filan olmuyorda. Bizim 29 bin borç vardı, en son gittik 14 bin yatırın emekli yapalım sizi dediler yine yatırmadık
  • 08-01-2021, 21:22:19
    #9
    Beninde şu an 24 bin civarı var. Muhasebecim başvuru yapmıştı sanırım ssk'lı çalıştığım günlerden düşecek