SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günü parayla alamazsın hocam, emekli olurken herkesten 1 adım önde olursun. Borcun işlesin, biz 50K ödedik geçen sene
O zaman ödemeyip biriktirip toplu ödeyip emekli de olabiliriz sanırım