masterthone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman ödemeyip biriktirip toplu ödeyip emekli de olabiliriz sanırım
Aynen hocam, biz babamı emekli ettik. Yalandan 5K paramızı aldılar ama olsun, borcu yoktur kağıdı verip 1 ay sonra borç çıkarttılar Sigortaya geçip bağkur günlerini alabiliyorsun. SSK emeklisi maaşı daha fazla