İşe girişte alınan istifa dilekçesi
17
●448
- 06-01-2021, 16:38:55merhaba, geçen ay bir dernekte işe başladım. işe giriş belgelerini, sözleşmelerini imzalamadan önce bana istifa dilekçesi imzalattılar tarihsiz bir şekilde. bu istifa dilekçesinin geçerliliği varmıdır? benimle birlikte çalışan personel işe girerken geçen sene bu şekilde dilekçe yazdırıp imzalatmamışlar. yasal haklarım nelerdir ?
- 06-01-2021, 16:39:59hocam yıllardır kurumsal özel sektörde kaç yerde çalıştım ilk defa böyle bir şey duyuyorum vallahi
- 06-01-2021, 16:40:56Zamanında ben de işe girerken boş senet imzalatmaya kalkmışlardı işe giriş belgelerinin arasında. Hiç imzalamadan çıktım hocam aman dikkat et.
- 06-01-2021, 16:41:05Pandemi dolayısıyla işten çıkarmalar yasak. Bunun için şu an iş yerlerinin çoğu bu şekilde işe girişte istifa dilekçesi imzalatarak yasanın etrafından dolaşıyor. Olumsuzluk olmazsa deneme süreci sonunda yırtıyorlar dilekçeyi. Geçen sene böyle bir şey yoktu çünkü işten çıkarma yasak değildi.
- 06-01-2021, 16:43:09Altında imzanız olan her belge geçerlidir sizi istedikleri an iş akdinin feshi gerçekleştirebilirler ve istifa ettiğiniz için hiçbir hak talebinde bulunamazsiniz şirketten istifa dilekçenizi geri isteyin vermezlerse daha çok emek vermeden kendinize başka iş bakın yoksa ileride çok üzülürsünüz gibime geliyor.
- 06-01-2021, 16:43:33Bildiğim kadarıyla işe girerken alınan istifa dilekçelerini mahkeme yoluyla yargıtayın istifa dilekçesini bozmuşluğu var(Buna örnek yargıtay kararları vardır). İyi bir avukatla tüm tazminatlarınızı alabileceğinizi düşünüyorum.Rawkus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle