Konu
İşe girişte alınan istifa dilekçesi
06-01-2021, 16:41:52
#6
emreozden
Çıkacağın zaman tazminat vermemek için yapmışlar. Asla böyle bir belge vermek zorunda değilsin. Tabi işveren de seni işe almak zorunda değil.