merhaba, geçen ay bir dernekte işe başladım. işe giriş belgelerini, sözleşmelerini imzalamadan önce bana istifa dilekçesi imzalattılar tarihsiz bir şekilde. bu istifa dilekçesinin geçerliliği varmıdır? benimle birlikte çalışan personel işe girerken geçen sene bu şekilde dilekçe yazdırıp imzalatmamışlar. yasal haklarım nelerdir ?
Bildiğim kadarıyla işe girerken alınan istifa dilekçelerini mahkeme yoluyla yargıtayın istifa dilekçesini bozmuşluğu var(Buna örnek yargıtay kararları vardır). İyi bir avukatla tüm tazminatlarınızı alabileceğinizi düşünüyorum.