merhaba, geçen ay bir dernekte işe başladım. işe giriş belgelerini, sözleşmelerini imzalamadan önce bana istifa dilekçesi imzalattılar tarihsiz bir şekilde. bu istifa dilekçesinin geçerliliği varmıdır? benimle birlikte çalışan personel işe girerken geçen sene bu şekilde dilekçe yazdırıp imzalatmamışlar. yasal haklarım nelerdir ?