Pandemi dolayısıyla işten çıkarmalar yasak. Bunun için şu an iş yerlerinin çoğu bu şekilde işe girişte istifa dilekçesi imzalatarak yasanın etrafından dolaşıyor. Olumsuzluk olmazsa deneme süreci sonunda yırtıyorlar dilekçeyi. Geçen sene böyle bir şey yoktu çünkü işten çıkarma yasak değildi.