• 24-12-2020, 18:34:24
    #46
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    domain ismini söylemeden önce şart koşsaydın ya hocam?
    Aynen ona bende katılıyorum, ya da direk kendi kaydedip satış teklifinde bulunsaymış.
  • 24-12-2020, 18:36:57
    #47
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha konudan haberin yok, kimsenin kimseye domain sattığı yok, araştırmış bulmuş emek vermiş öneride bulunmuş kaydedersen benim emeğimi de gör demiş.

    Ayrıca konu sahibi illa para versin de demiyor, iyi niyetli bir geri dönüş beklemiş en azından. Karşıdaki kişi maalesef böyle bir bütçem yok zaten konuyu da öneri olarak açmıştım ama domainde hoşuma gitti izninizle kayıt etsem, size de çok teşekkürler dese, bu konu da açılmazmış zaten.
    Bu domainin sadece fikri veren arkadaşın kafasında olduğunu ispat et bana.
    Fikir soran arkadaşın bu domainden daha önce haberi olmadığını ispat edebilir misin bana?
    Belki de adam günlerdir epin domaini arıyor bu domain onun da kafasında var ama alternatiflerini de arıyor.
    Ama gelen öneri mesajında başkasının da bu domaini takip ettiğni görüp hemen aldı.
    O almasa başkası alacaktı, çünkü araştırıp emek veren adam almamış.
    Bu arada ticari olmayan konulara ticari yanıtlar yazan adamlara ben de yanıt vermiyorum.
  • 24-12-2020, 18:39:20
    #48
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu domainin sadece fikri veren arkadaşın kafasında olduğunu ispat et bana.
    Fikir soran arkadaşın bu domainden daha önce haberi olmadığını ispat edebilir misin bana?
    Belki de adam günlerdir epin domaini arıyor bu domain onun da kafasında var ama alternatiflerini de arıyor.
    Ama gelen öneri mesajında başkasının da bu domaini takip ettiğni görüp hemen aldı.
    O almasa başkası alacaktı, çünkü araştırıp emek veren adam almamış.
    Bu arada ticari olmayan konulara ticari yanıtlar yazan adamlara ben de yanıt vermiyorum.
    Hocam madem kendi bulabiliyormuş o kadar kolaymışta niye konu açıp yardım istemiş, bırakın bu işleri. Biz 40 kişiyiz birbirimizi biliriz, bu işlerin nasıl yürüdüğü bellidir, madem paran yok ve domainde hoşuna gitti bari adamın gönlünü yapaydın 2 tatlı sözle..
  • 24-12-2020, 18:40:57
    #49
    Arkadasin yerinde olsam size sikayet konusu acardim.
  • 24-12-2020, 18:44:24
    #50
    Kolay kolay böyle tartışma konuları yazan biri değilim.

    Bu konuyu açıp kişinin adını söylemeniz iyi bir şey değil...
    Size ödeme yapmakta zorunda değil anlaşma yok çünkü, başta anlaşma olsaydı siz haklı olabilirdiniz...
    Karşı tarafında teşekkür etmemesi doğru davranış değil...

    Bence helalleşin aranızda kapansın konu, hayat kısa...
  • 24-12-2020, 18:45:33
    #51
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam madem kendi bulabiliyormuş o kadar kolaymışta niye konu açıp yardım istemiş, bırakın bu işleri. Biz 40 kişiyiz birbirimizi biliriz, bu işlerin nasıl yürüdüğü bellidir, madem paran yok ve domainde hoşuna gitti bari adamın gönlünü yapaydın 2 tatlı sözle..
    Hocam benim param var çok şükür.
    Ama Ticari olmayan bir konu açtığımda bana ticari fikir satmaya kalkan adamın gönlünü almaya çalışmam.
    Çünkü bu adam yardım etmiyor tüccarlık yapmaya kalkıyor.
    Demek ki adam bu fikrin 100 lira etmeyeceğini düşünmüş.
    Bu adam bu fikrin 100 lira etmeyeceğine inandığı için forumda ifşa edip rezil etmeye kalkma hakkın var mı?
    Sen hala sana ait olmayan bir mal ya da hizmet üzerinde şart koşamayacağını anlamıyorsun.
  • 24-12-2020, 18:49:17
    #52
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticari olmayan bir konu açtığımda bana ticari fikir satmaya kalkan adamın gönlünü almaya çalışmam.
    Bende tam bu noktadan hareketle yorum yapıyorum işte. Madem tavır sana ters gidip te o kişinin yazdığı domaini anında reglemezsin. Daha önce aklında falanda değildir emin ol, duyar duymaz yapıştırmış regi.
  • 24-12-2020, 18:50:41
    #53
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam madem kendi bulabiliyormuş o kadar kolaymışta niye konu açıp yardım istemiş, bırakın bu işleri. Biz 40 kişiyiz birbirimizi biliriz, bu işlerin nasıl yürüdüğü bellidir, madem paran yok ve domainde hoşuna gitti bari adamın gönlünü yapaydın 2 tatlı sözle..
    deÄŸerli hocam ÅŸimdi konu ÅŸudur: https://www.r10.net/domain-ariyorum/...n-onerisi.html

    burada arkadaÅŸ herhangi bir r10+ bile vermeyeceÄŸini dile getirmiÅŸ.
    adam sağol diyebilirdi evet belki zamanı yoktur, belki görmezden gelmiştir kişinin kendi sorunudur bu.

    bu konuyu açan arkadaş "forumda insanlık ölmüş, bir sağol bile demedi" şeklinde açsaydı o zaman sorun olmayacaktı.
    fakat, bu konuyu açan arkadaş bir karşılık bekliyor.

    domain arıyorum kategorisinde ise, https://prnt.sc/w98vbp ÖNERİ şeklinde açılmış.
    eğer ki, DOmain arıyorum kategorisinde arkadaş ÖDÜLLÜ tagı ile konu açmış olsaydı, evet bu konuyu açan arkadaş haklı olabilirdi. hatta şikayet konusu bile açabirdi, ödüllü diye konu açmış ama para vermiyor diye

    https://prnt.sc/w98vs0

    kısaca, yaklaşımlar hoş değil. bir insana bir domain belirterek adamlık sorgusu yapmak hatadır. herkes insandır, herkes hata yapar. hatasız insan var mı ? yok.
    adam gördü de belki cevap yazamadı. belki bir işi vardı, belki bir kaç gün sonra geri dönüş yapacak sağol arkadaşım sayende domaini aldım. teşekkürler diyip bitirecekti.

    ben her iki tarafı da tanımam, fakat: bir kişinin adamlık ya da insanlık sorgusunu bu şekilde sorgulamak / ithamda bulunmanın yanlış olduğunu dile getiriyorum.
  • 24-12-2020, 18:55:15
    #54
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende tam bu noktadan hareketle yorum yapıyorum işte. Madem tavır sana ters gidip te o kişinin yazdığı domaini anında reglemezsin. Daha önce aklında falanda değildir emin ol, duyar duymaz yapıştırmış regi.
    ikisini de tanımam.
    ama buradaki tek kötü niyetli hareket bu konunun kendisidir.
    bir adama karşılıksız yardım edersin, ve bir teşekkür bile alamadıysan ders alırsın bir daha parayı almadan fikir söylemezsin.
    teşekkür etmemeyi kötü niyetli sayıyorsun da ortada ticari bir anlaşma olmadığı halde 100 lira için üye adı ifşa ederek adam hakkında atıp tutmayı kötü niyetli saymıyorsun.
    Burada bir kötü niyetten bahsedilecekse bu konunun kendisi asıl kötü niyetli harekettir.
    Konu sahibini engelli listeme ekliyorum ben de Allah korusun ileride unutup ticaret yapmak istemem.