PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam madem kendi bulabiliyormuş o kadar kolaymışta niye konu açıp yardım istemiş, bırakın bu işleri. Biz 40 kişiyiz birbirimizi biliriz, bu işlerin nasıl yürüdüğü bellidir, madem paran yok ve domainde hoşuna gitti bari adamın gönlünü yapaydın 2 tatlı sözle..
Hocam benim param var çok şükür.
Ama Ticari olmayan bir konu açtığımda bana ticari fikir satmaya kalkan adamın gönlünü almaya çalışmam.
Çünkü bu adam yardım etmiyor tüccarlık yapmaya kalkıyor.
Demek ki adam bu fikrin 100 lira etmeyeceğini düşünmüş.
Bu adam bu fikrin 100 lira etmeyeceğine inandığı için forumda ifşa edip rezil etmeye kalkma hakkın var mı?
Sen hala sana ait olmayan bir mal ya da hizmet üzerinde şart koşamayacağını anlamıyorsun.