Forumda Kimseye İyi Niyetli Davranmayın!
76
●5.515
- 24-12-2020, 17:41:04Siz kendi kendinize mi 100-200tl yollarsınız dediniz, yoksa karşı taraf konusunda bana domain bulan kişiye ödeme yapacağım demiş miydi? Karşı tarafı dinlemeden direk konu sahibini haklı görmek yargısız infaz yapmaya girer. Eğer karşı taraf konusunda böyle bir şey söylemediyse, boşta olan bir domain için 100-200 tl istemek saçma geldi kusura bakmayın. Ha domain size ait olur, gönderirsiniz, ödeme alamazsınız orası ayrı tabi.
- 24-12-2020, 17:42:26Üyeliği durdurulduBoştaki bir domaini herkesin kayıt etme hakkı vardır. Boştaki domainin hakkı sizde değildir ki şart koşasınız.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2020, 17:43:28Hocam arkadaş oneri istemiş ödüllü vs. Dememişki burada aç gözlü siz oluyorsunuz
- 24-12-2020, 17:45:55Boştaysa arayıp kendi bulaymış ya. halen edebiyat yapıyorsunuz.linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum burası hocam o öneri istemiş oda ona teklifte bulunmuş, teklifi kabul etmiyordu ise domaini de kayıt etmeyecekti gayet açık.semihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öneride bulunan arkadaşın tek hatası önce domaini kendi kayıt edip öyle teklifte bulunmamak olmuş.guzelicerik bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 24-12-2020, 17:49:47PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesemihmalkoc53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAynen öyle zaten bu konuyu da ben yandım siz yanmayın diye açtım.Forumda Kimseye İyi Niyetli Davranmayın!PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2020, 17:50:16Üyeliği durdurulduBu nasıl bir yaklaşım tarzı anlamak mümkün değil. Her şey para mı bu forumda? Yardım isteyene önce bilgi verip ardından para istenmez. Para isteyeceksen doğru düzgün ticaretini yaparsın, sorun çıkarsa da haklı olursun. Ayrıca benimle yazışırken üslubuna dikkat et.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-12-2020, 17:51:57Adamın keyfimisin namussuzluk mu yapmış ne yapmış, teklifte bulunmuş, sen bunu ayıplama hakkını kendinde bulabiliyorsun da benim uslubum mu dert oluyor, yazmayıverirsin cevap olur biter.linuxfreak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleguzelicerik bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.
