Siz kendi kendinize mi 100-200tl yollarsınız dediniz, yoksa karşı taraf konusunda bana domain bulan kişiye ödeme yapacağım demiş miydi? Karşı tarafı dinlemeden direk konu sahibini haklı görmek yargısız infaz yapmaya girer. Eğer karşı taraf konusunda böyle bir şey söylemediyse, boşta olan bir domain için 100-200 tl istemek saçma geldi kusura bakmayın. Ha domain size ait olur, gönderirsiniz, ödeme alamazsınız orası ayrı tabi.