Forumda Kimseye İyi Niyetli Davranmayın!
76
●5.515
- 25-12-2020, 00:06:20Tek taraflı bakılacak bir konu değil açıkcası. Neden mi?
Adam konu açmış ve domain önerisi istemiş. Bunun karşılığında ücret vereceğini söylememiş. Diğer arkadaşımızın aklına güzel bir domain geliyor ve bunu kendisine iletiyor, buna istinaden eğer domain önerisi güzel ise 100-200 TL YOLLAYABİLİRSİNİZ diyor. Fakat, domain önerisi isteyen arkadaş "Domain tam istediğim gibi ama konu da ücret vereceğimi söylemedim, ilginiz için gerçekten teşekkür ederim" deyip bir lütuf da bulunsa idi çok iyi olurdu ki bu insaniyetten olan birşey. Konuyu açan kişinin de daha çok bir iyilik yaptım bir teşekkürü bile çok gördü düşüncesi biraz sinirlerini bozmuş olabilir.
Bu durum da ortada çok sıkıntılı bir durum yok, uzatmanın da bir anlamı yok, ki zaten ortam gergin böylesi ufak şeylerle de kendinizi germenin anlamı yok.
İyilik yaparken, İyilik et denize at, balık bilmezse Halik bilir deyin,
İyilik yapılınca da bir teşekkürü çok görmeyin.