Bu nasıl bir yaklaşım tarzı anlamak mümkün değil. Her şey para mı bu forumda? Yardım isteyene önce bilgi verip ardından para istenmez. Para isteyeceksen doğru düzgün ticaretini yaparsın, sorun çıkarsa da haklı olursun. Ayrıca benimle yazışırken üslubuna dikkat et.
Adamın keyfimisin namussuzluk mu yapmış ne yapmış, teklifte bulunmuş, sen bunu ayıplama hakkını kendinde bulabiliyorsun da benim uslubum mu dert oluyor, yazmayıverirsin cevap olur biter.