Boştaysa arayıp kendi bulaymış ya. halen edebiyat yapıyorsunuz.
Forum burası hocam o öneri istemiş oda ona teklifte bulunmuş, teklifi kabul etmiyordu ise domaini de kayıt etmeyecekti gayet açık.
Öneride bulunan arkadaşın tek hatası önce domaini kendi kayıt edip öyle teklifte bulunmamak olmuş.
Bu nasıl bir yaklaşım tarzı anlamak mümkün değil. Her şey para mı bu forumda? Yardım isteyene önce bilgi verip ardından para istenmez. Para isteyeceksen doğru düzgün ticaretini yaparsın, sorun çıkarsa da haklı olursun. Ayrıca benimle yazışırken üslubuna dikkat et.