Ticari olmayan bir konu açtığımda bana ticari fikir satmaya kalkan adamın gönlünü almaya çalışmam.
Bende tam bu noktadan hareketle yorum yapıyorum işte. Madem tavır sana ters gidip te o kişinin yazdığı domaini anında reglemezsin. Daha önce aklında falanda değildir emin ol, duyar duymaz yapıştırmış regi.