Bende tam bu noktadan hareketle yorum yapıyorum işte. Madem tavır sana ters gidip te o kişinin yazdığı domaini anında reglemezsin. Daha önce aklında falanda değildir emin ol, duyar duymaz yapıştırmış regi.
ikisini de tanımam.
ama buradaki tek kötü niyetli hareket bu konunun kendisidir.
bir adama karşılıksız yardım edersin, ve bir teşekkür bile alamadıysan ders alırsın bir daha parayı almadan fikir söylemezsin.
teşekkür etmemeyi kötü niyetli sayıyorsun da ortada ticari bir anlaşma olmadığı halde 100 lira için üye adı ifşa ederek adam hakkında atıp tutmayı kötü niyetli saymıyorsun.
Burada bir kötü niyetten bahsedilecekse bu konunun kendisi asıl kötü niyetli harekettir.
Konu sahibini engelli listeme ekliyorum ben de Allah korusun ileride unutup ticaret yapmak istemem.