• 24-12-2020, 10:50:05
    #1
    2019 yılında yaşadığım dol*ndırma vakasından sonra şikayette bulunmuştum. https://www.r10.net/off-topic/255609...-128513-a.html

    Bu konunun sonucunda gelen mesajlara göre Macbook'u istedim. Ancak kabul edilmedi. Emniyette bu konuda ifademi bekliyordu ve verdim. Başınıza gelirse kesinlikle peşini bırakmayın arkadaşlar

    Başka insanların başına gelmemesi adına, ifademden sonra Macbook gönderse dahi etkin pişmanlıktan yararlanmasını istemedim. Şu an benim durumum yerinde olabilir ancak durumu çok daha kötü durumda olanlar, bilgisayar almak için aylarca para biriktirenlerin canı yanmaması adına ifadem bu şekildedir. Olay ifademden sonra emniyetten çıkıp Cumhuriyet savcılığına iletildiği tarafıma iletildi. Tarihi ne zaman olur bilmiyorum, duruşma olacağı da iletildi. Detayları sorduğumda şahıs adına başka şikayetler olmadığını öğrendim. Tek dosya, olabildiğince en kısa süre. Ama bu haliyle en az 1 yıl var diye düşünüyorum.

  • 24-12-2020, 10:55:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam çok iyi yapmışsınız böyle insanlara ibret olsun ki başkaları başka insanların canları yakılmasın
  • 24-12-2020, 10:56:20
    #3
    Hocam sonuç ne ceza aldı mı arkadaş tebrik ederim bu arada.
  • 24-12-2020, 10:58:12
    #4
    helal olsun hocam
  • 24-12-2020, 10:58:24
    #5
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sonuç ne ceza aldı mı arkadaş tebrik ederim bu arada.
    İfadeyi yeni verdim 1.5 ay önce, kamu davasıda açılmış d*landırıcı arkadaşın üzerinde. Zamanla göreceğiz, şu an savcılıkta, ne zaman duruşma karara bağlanırsa.
  • 24-12-2020, 11:01:35
    #6
    Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok iyi yapmışsınız böyle insanlara ibret olsun ki başkaları başka insanların canları yakılmasın
    3₺ - 5₺ olunca kimse umursamıyor ama umarım herkes hakkını arar bu konuda.

    ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    helal olsun hocam
    Estağfurullah teşekkür ederim
  • 24-12-2020, 11:02:41
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çok iyi yapmışsınız. Maalesef ülkemizde çok cahil, boş yorumlar yapan insanlar çok. İbretlik olması adına gerçekten çok iyi yapmışsınız. Önceden adli olaya karışmamışsa para cezası ile yırtabilir ama olsun
  • 24-12-2020, 11:04:28
    #8
    SAEED adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi yapmışsınız. Maalesef ülkemizde çok cahil, boş yorumlar yapan insanlar çok. İbretlik olması adına gerçekten çok iyi yapmışsınız. Önceden adli olaya karışmamışsa para cezası ile yırtabilir ama olsun
    Elimden geleni yaptığımı düşünüyorum, ceza almayacak olsa bile inşallah düzelir arkadaşımız.
  • 24-12-2020, 11:09:15
    #9
    160₺ dolandırılmıştım bende bir ay olacak sanırım. Annem katibe bir ara ofisine gittiğimde dilekçe yazdırıp savcılığa vereyim masrafımda olmaz demiştim öyle kaldı. Ama mutlaka vereceğim. Genelde bir çok insan paranın az olmasından dolayı bu tür şahıslar hakkında yasal işlem başlatmıyor. Sanırım buna güvenip ufak ufak onlarca, yüzlerce kişiyi dolandırarak devam ediyorlar. Yani 160₺ benim için dert değil ama hadi o paraya ihtiyacı olan bir garibanı dolandırırsa diye düşünmeden edemiyorum.