2019 yılında yaşadığım dol*ndırma vakasından sonra şikayette bulunmuştum.
https://www.r10.net/off-topic/255609...-128513-a.html
Bu konunun sonucunda gelen mesajlara göre Macbook'u istedim. Ancak kabul edilmedi. Emniyette bu konuda ifademi bekliyordu ve verdim. Başınıza gelirse kesinlikle peşini bırakmayın arkadaşlar
Başka insanların başına gelmemesi adına, ifademden sonra Macbook gönderse dahi etkin pişmanlıktan yararlanmasını istemedim. Şu an benim durumum yerinde olabilir ancak durumu çok daha kötü durumda olanlar, bilgisayar almak için aylarca para biriktirenlerin canı yanmaması adına ifadem bu şekildedir. Olay ifademden sonra emniyetten çıkıp Cumhuriyet savcılığına iletildiği tarafıma iletildi. Tarihi ne zaman olur bilmiyorum, duruşma olacağı da iletildi. Detayları sorduğumda şahıs adına başka şikayetler olmadığını öğrendim. Tek dosya, olabildiğince en kısa süre. Ama bu haliyle en az 1 yıl var diye düşünüyorum.