Çok iyi yapmışsınız. Maalesef ülkemizde çok cahil, boş yorumlar yapan insanlar çok. İbretlik olması adına gerçekten çok iyi yapmışsınız. Önceden adli olaya karışmamışsa para cezası ile yırtabilir ama olsun