160₺ dolandırılmıştım bende bir ay olacak sanırım. Annem katibe bir ara ofisine gittiğimde dilekçe yazdırıp savcılığa vereyim masrafımda olmaz demiştim öyle kaldı. Ama mutlaka vereceğim. Genelde bir çok insan paranın az olmasından dolayı bu tür şahıslar hakkında yasal işlem başlatmıyor. Sanırım buna güvenip ufak ufak onlarca, yüzlerce kişiyi dolandırarak devam ediyorlar. Yani 160₺ benim için dert değil ama hadi o paraya ihtiyacı olan bir garibanı dolandırırsa diye düşünmeden edemiyorum.