Çok iyi yapmışsınız. Maalesef ülkemizde çok cahil, boş yorumlar yapan insanlar çok. İbretlik olması adına gerçekten çok iyi yapmışsınız. Önceden adli olaya karışmamışsa para cezası ile yırtabilir ama olsun
Elimden geleni yaptığımı düşünüyorum, ceza almayacak olsa bile inşallah düzelir arkadaşımız.