Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok iyi yapmışsınız böyle insanlara ibret olsun ki başkaları başka insanların canları yakılmasın
3₺ - 5₺ olunca kimse umursamıyor ama umarım herkes hakkını arar bu konuda.

ismetkerem44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
helal olsun hocam
Estağfurullah teşekkür ederim