• 22-12-2020, 16:53:39
    #10
    Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı yardıma bağlanıp sorunu söyleyin telafisini yaparlar. Ayrıca 20 TL'lik çiğ köfteye 29 TL demişsiniz ama restoranlar fiziki menüsünde fiyat neyse yemeksepeti menüsünde de aynı fiyatı yazmak zorunda. Bu katı bir kural yemeksepetinde. Tüm restoranlar buna uymak zorunda. Yemeksepeti çalışanıyım işleyişin nasıl olduğu hakkında yeterli bilgim mevcut. Ayrıca restoran hatasını kabul etmez ise ceza alır zaten.
    Hayır hocam daha önce bir yerden aldığım yemekle orada yediğim arasında fark vardı. Cuma namazdan sonra restoranda yiyorduk 4 günde yemek sepetinden söylüyordum. Değiştiyse sonra bilemem
  • 22-12-2020, 20:26:10
    #11
    Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı yardıma bağlanıp sorunu söyleyin telafisini yaparlar. Ayrıca 20 TL'lik çiğ köfteye 29 TL demişsiniz ama restoranlar fiziki menüsünde fiyat neyse yemeksepeti menüsünde de aynı fiyatı yazmak zorunda. Bu katı bir kural yemeksepetinde. Tüm restoranlar buna uymak zorunda. Yemeksepeti çalışanıyım işleyişin nasıl olduğu hakkında yeterli bilgim mevcut. Ayrıca restoran hatasını kabul etmez ise ceza alır zaten.
    Hayır hocam restoran ile online fiyatları farklı yüzde yüz eminim yada burda bizim öyle yapıyorlar.
  • 22-12-2020, 20:36:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır hocam restoran ile online fiyatları farklı yüzde yüz eminim yada burda bizim öyle yapıyorlar.
    Bildiğiniz restoranları şikayet edin. Kural bu.
  • 22-12-2020, 20:40:52
    #13
    Pratix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Canlı yardıma bağlanıp sorunu söyleyin telafisini yaparlar. Ayrıca 20 TL'lik çiğ köfteye 29 TL demişsiniz ama restoranlar fiziki menüsünde fiyat neyse yemeksepeti menüsünde de aynı fiyatı yazmak zorunda. Bu katı bir kural yemeksepetinde. Tüm restoranlar buna uymak zorunda. Yemeksepeti çalışanıyım işleyişin nasıl olduğu hakkında yeterli bilgim mevcut. Ayrıca restoran hatasını kabul etmez ise ceza alır zaten.
    Kurumsal firmalar dışında bu kuralı hiç göremedim. %10 farkeder genelde.
    Telefonla arayınca daha ucuza getiriyorlar
  • 22-12-2020, 20:50:32
    #14
    R10 Sigortacısı
    Hocam öncelikle 1 puan basıp eksik gramaj yolladılar yazın. Sonrasında online ödeme yaptıysanız yemek sepetini arayarak siparişimin yarısı gelmedi iade istitorum diyin. Akıllansın terbiyesiz.
  • 23-12-2020, 07:12:21
    #15
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle 1 puan basıp eksik gramaj yolladılar yazın. Sonrasında online ödeme yaptıysanız yemek sepetini arayarak siparişimin yarısı gelmedi iade istitorum diyin. Akıllansın terbiyesiz.
    Yedik maalesef ama yazdım fotoyu da attım daha da almam zaten görende almasın
  • 23-12-2020, 07:43:38
    #16
    bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edin hocam böyle insanların satış yapmaması lazım
    Etsen kimin umurunda?
    Canlı desteğe siparişim 3 gündür gelmedi yaz, siparişinizin yolda olduğunu görüntülüyorum restorana biraz daha hızlı olmaları için uyarıda bulundum diyecek
  • 23-12-2020, 08:23:38
    #17
    kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etsen kimin umurunda?
    Canlı desteğe siparişim 3 gündür gelmedi yaz, siparişinizin yolda olduğunu görüntülüyorum restorana biraz daha hızlı olmaları için uyarıda bulundum diyecek
    aynen hocam canlı desteğe ben bağlanamıyorum bile sürekli bekliyor