Hocam öncelikle 1 puan basıp eksik gramaj yolladılar yazın. Sonrasında online ödeme yaptıysanız yemek sepetini arayarak siparişimin yarısı gelmedi iade istitorum diyin. Akıllansın terbiyesiz.
Yedik maalesef ama yazdım fotoyu da attım daha da almam zaten görende almasın