bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şikayet edin hocam böyle insanların satış yapmaması lazım
Etsen kimin umurunda?
Canlı desteğe siparişim 3 gündür gelmedi yaz, siparişinizin yolda olduğunu görüntülüyorum restorana biraz daha hızlı olmaları için uyarıda bulundum diyecek