Hocam öncelikle 1 puan basıp eksik gramaj yolladılar yazın. Sonrasında online ödeme yaptıysanız yemek sepetini arayarak siparişimin yarısı gelmedi iade istitorum diyin. Akıllansın terbiyesiz.