kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etsen kimin umurunda?
Canlı desteğe siparişim 3 gündür gelmedi yaz, siparişinizin yolda olduğunu görüntülüyorum restorana biraz daha hızlı olmaları için uyarıda bulundum diyecek
aynen hocam canlı desteğe ben bağlanamıyorum bile sürekli bekliyor