Bayağıdır alışveriş yaptığım yemek sepetinden çiğköfte söylediğim bi bayi var. söyleyince 500 gr söylüyoruz. Bugün bir baktım yorumlarına birisi yazmış 500 gr yazmışsınız ama 2 kişiyi doyurmayacak kadar az göndermişsiniz diye.
Ben de merak ettim 500 gr söyledim yine hassas terazide vardı dükkanda tarttım ve sonuç.
Zaten yemek sepetinden aldığımız için 20 TL'lik çiğköfteye 29.5 TL veriyoruz ona da eksik gönderiyorlar. İnanılır gibi değil.
