• 22-12-2020, 16:44:47
    #1
    Selamlar,

    Bayağıdır alışveriş yaptığım yemek sepetinden çiğköfte söylediğim bi bayi var. söyleyince 500 gr söylüyoruz. Bugün bir baktım yorumlarına birisi yazmış 500 gr yazmışsınız ama 2 kişiyi doyurmayacak kadar az göndermişsiniz diye.
    Ben de merak ettim 500 gr söyledim yine hassas terazide vardı dükkanda tarttım ve sonuç.

    Zaten yemek sepetinden aldığımız için 20 TL'lik çiğköfteye 29.5 TL veriyoruz ona da eksik gönderiyorlar. İnanılır gibi değil.

  • 22-12-2020, 16:45:51
    #2
    Üyeliği durduruldu
    3-5 lira için insanları kandırıyorlar...
  • 22-12-2020, 16:46:38
    #3
    aliekber609 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3-5 lira için insanları kandırıyorlar...
    Kul hakkı ya koyacağı 4-5 tane sıkım belkide fazladan o da paranın hakkı olan yani
  • 22-12-2020, 16:46:49
    #4
    Şikayet edin hocam böyle insanların satış yapmaması lazım
  • 22-12-2020, 16:47:49
    #5
    Yemeksepetinde çok yaşadığım sorun.
    5 parça tavuk yazıyor 2 parça geliyor.
    Telefon ile sipariÅŸ veriyorum 30cm lahmacun geliyor ise yemeksepetinden gelen 20cm.
    Adamı arayıp söylüyorum kurtarmıyor kardeş komisyona gidiyor çoğu diyor.
    Eee o zaman yapmayın kardeşim bu işi.
    Adam gibi biri uğraşsa dükkan mühürlenir.
  • 22-12-2020, 16:49:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ticari sırdır söyleyeyim bayiler ana sağlayıcıdan 10 kilosunu 90 TL ye alıyor bilginize bir bayi ile anlaşıp 10 kilo alın toptan
  • 22-12-2020, 16:49:44
    #7
    bahatarlaci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şikayet edin hocam böyle insanların satış yapmaması lazım
    Konudaki görseli yorum olarak ekledim sayfalarına bakalım kaldırılmazsa görsün herkes

    gerilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yemeksepetinde çok yaşadığım sorun.
    5 parça tavuk yazıyor 2 parça geliyor.
    Telefon ile sipariÅŸ veriyorum 30cm lahmacun geliyor ise yemeksepetinden gelen 20cm.
    Adamı arayıp söylüyorum kurtarmıyor kardeş komisyona gidiyor çoğu diyor.
    Eee o zaman yapmayın kardeşim bu işi.
    Adam gibi biri uğraşsa dükkan mühürlenir.
    Aynen öyle yapmasın madem
  • 22-12-2020, 16:50:28
    #8
    RedFire adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticari sırdır söyleyeyim bayiler ana sağlayıcıdan 10 kilosunu 90 TL ye alıyor bilginize bir bayi ile anlaşıp 10 kilo alın toptan
    Yok hocam 10kg yiyemeyiz 2 kişi ara sıra yiyoruz
  • 22-12-2020, 16:50:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Canlı yardıma bağlanıp sorunu söyleyin telafisini yaparlar. Ayrıca 20 TL'lik çiğ köfteye 29 TL demişsiniz ama restoranlar fiziki menüsünde fiyat neyse yemeksepeti menüsünde de aynı fiyatı yazmak zorunda. Bu katı bir kural yemeksepetinde. Tüm restoranlar buna uymak zorunda. Yemeksepeti çalışanıyım işleyişin nasıl olduğu hakkında yeterli bilgim mevcut. Ayrıca restoran hatasını kabul etmez ise ceza alır zaten.