Yemeksepetinde çok yaşadığım sorun.
5 parça tavuk yazıyor 2 parça geliyor.
Telefon ile sipariş veriyorum 30cm lahmacun geliyor ise yemeksepetinden gelen 20cm.
Adamı arayıp söylüyorum kurtarmıyor kardeş komisyona gidiyor çoğu diyor.
Eee o zaman yapmayın kardeşim bu işi.
Adam gibi biri uğraşsa dükkan mühürlenir.