• 17-12-2020, 15:27:57
    #1
    Bildiğim kadarıyla Youtube ve Google Ofis açıyormuş. Peki ya Facebook ve İnstagram Anı şeyi yapacak mı ?
    Bize nazaren onlarda ciddi bir data kaybı ve gelir kaybı olacaktır. Milyonlar harcayan şirketler var. İnstagram ve Facebook baya büyük firmalar ama Türkiye' de küçük bir yer değil.
    Ve bence uyguladıkları kararda doğru. Diğer ülkelerin kuralları varsa Türkiye'nin de olmalı diye düşünüyorum. Kapanırsa işlerim %90 düşüş yaşayacak olmasına rağmen bence yaptırımların da haklı.
  • 17-12-2020, 15:29:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Facebook temsilci atamaz, atamazsa da kapatamazlar öyle herşeyi, kuzey korede yaşamıyoruz.
  • 17-12-2020, 15:31:11
    #3
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook temsilci atamaz, atamazsa da kapatamazlar öyle herşeyi, kuzey korede yaşamıyoruz.
    Atarsa zaten kapatmicaklar. Eğer atamazlarsa ocakta reklam kapanıcak ardından %90 band daraltıcak. Umarım atar ve böyle zorluk yaşanmaz
  • 17-12-2020, 15:31:44
    #4
    Facebook temsilci atar, atamazsa da kapanır kafalarına göre takılamazlar, Kongo'da yaşamıyoruz.
  • 17-12-2020, 15:36:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yemrek5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facebook temsilci atar, atamazsa da kapanır kafalarına göre takılamazlar, Kongo'da yaşamıyoruz.
    Kimsenin sosyal özgürlüğünü elinden almak kolay değil, milyonlarca insan var bu strateji türkiyede milyonlarca oy kaybettirir. Kongoda değil türkiyede yaşıyoruz!
  • 17-12-2020, 15:38:22
    #6
    FB'dan yazıyorum az evvel Mark ile görüştük atamayacağım diyor.

    Hocam ne Türkiye kuralları Allah aşkına? Paypal'ı böyle kaçırdık, zamanında Blackberry içinde yaptılar aynını Allah'tan firma kendi battıda ülkeden gitmemiş oldu.
    Biraz mantıklı olun lütfen, Fatih 'e gidiyorum daha vapur iskeleye yanaşmadan "Bilmemne şehri Fatih'e hoş geldiniz. Fatih Belediye Başkanı xxx" diye sms geliyor.
    Yok spam smsler yasaklanacak dediler, SMS geliyor iptal bildirimi yok illa webe git üye girişi yap iptal seç, onun dışında halen Türkiye'de Türk vatandaşlarının TCKN li
    dataları milyon milyon internette geziyor?
    Bu kadar şey çözüldü FB mu kaldı?
    Hani desek bilgi almak için vs. bununda alakası yok, bu temsilci olayının bir tık sonrası kişisel veriler ve datalara onaysız erişim olacak. Ha diyebilirsiniz ki ABD zaten erişiyor
    böyle bir sorunu yok, hakkıdır. Sende üret aynı platformları geliştir Dünya'ya yay sende takip et. Zamanında İsrail'de ICQ ile yaptı bunu, Microsoft MSN Messenger ile yaptı vs.
    Bugün ABD de havalimanında biri yakalandığında Apple 'dan telefonu kırmak verilere erişmek için destek istiyorlar Apple bile yardımcı olmuyor ve red veriyor.
    Zamanında yine Twitter'da ifşa istedi bizim hükümet, firma dediki resmi olarak başvurun gerekeni yapalım. Bizimkiler kalkıp firmaya mail atıyor sonra vermiyorlar diyor.
    Örnek çok daha artırırım. İnşallah temsilci atanmaz, inşallah bu platformlar yasaklanır da komple ülkece rahata ereriz.
    Halen Türkiye'nin kuralları vb. diye bahane veya sebep üretiyoruz, örnekler var Çin'de google yok, adamlar kendi sistemlerini yaptı bununla devam ediyor, Rusya ve Güney Kore
    bir bilgisayarda TPM çipi varsa ithalatına izin vermiyor, ya deaktif edeceksiniz ya çipsiz göndereceksiniz diyor, firmalar işlerine gelirse yapıyor gelmezse yapmıyor.
    Öyle diretmelerden sana bana hayır çıkmaz, biraz destek verdiğiniz şeylere dikkat edin, biraz uyanın, sürekli takip edilme, sürekli izlenme, sürekli bir korku ile yaşama bu nedir?
    Ben kız arkadaşıma SMS bile atmıyorum artık özledim diye, whatsapp dan yazıyorum inanın, neden benim özel verimi görüp inceleyecek birilerine ileteyim ki?
    Elimden geldiğince telefon konuşmalarımıda whatsapp üstünden yapmaya gayret ediyorum, iyiye gitmiyor bu durumlar bilginiz olsun.
  • 17-12-2020, 15:42:12
    #7
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimsenin sosyal özgürlüğünü elinden almak kolay değil, milyonlarca insan var bu strateji türkiyede milyonlarca oy kaybettirir. Kongoda değil türkiyede yaşıyoruz!
    Bu hükümeti ilgilendiren bir konu değil devlet meselesi oy kaygısı güdülmesi saçma olur kaldı ki oyda kaybettirmez. Bu yüzden oy vermeyecek olanlar Türkiye'nin t sini küçük yazan kişiler olacaktır buda çok sorun olmaz. Milyonlarca kullanıcıdan aynı oranda para kazanıyorsan kurulu düzene uymak, vergi vermek, muhatap alınacak bir temsilci atamak zorundasın. Hayrat mı işletiyoruz burada gelen doldursun kovasını gitsin.
  • 17-12-2020, 15:43:40
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yemrek5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hükümeti ilgilendiren bir konu değil devlet meselesi oy kaygısı güdülmesi saçma olur kaldı ki oyda kaybettirmez. Bu yüzden oy vermeyecek olanlar Türkiye'nin t sini küçük yazan kişiler olacaktır buda çok sorun olmaz. Milyonlarca kullanıcıdan aynı oranda para kazanıyorsan kurulu düzene uymak, vergi vermek, muhatap alınacak bir temsilci atamak zorundasın. Hayrat mı işletiyoruz burada gelen doldursun kovasını gitsin.
    O zaman whatsappı instagramı facebook u kullanmayın madem vatan aşığısınız. Bi aralar şey vardı israile kızıp cocacolayı bırakıp fanta içenler aklıma geldi nedense iyi günler size
  • 17-12-2020, 15:53:02
    #9
    Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman whatsappı instagramı facebook u kullanmayın madem vatan aşığısınız. Bi aralar şey vardı israile kızıp cocacolayı bırakıp fanta içenler aklıma geldi nedense iyi günler size
    sağlıklı günler.
    (bkz: saman adam argümanı)