Bildiğim kadarıyla Youtube ve Google Ofis açıyormuş. Peki ya Facebook ve İnstagram Anı şeyi yapacak mı ?
Bize nazaren onlarda ciddi bir data kaybı ve gelir kaybı olacaktır. Milyonlar harcayan şirketler var. İnstagram ve Facebook baya büyük firmalar ama Türkiye' de küçük bir yer değil.
Ve bence uyguladıkları kararda doğru. Diğer ülkelerin kuralları varsa Türkiye'nin de olmalı diye düşünüyorum. Kapanırsa işlerim %90 düşüş yaşayacak olmasına rağmen bence yaptırımların da haklı.