yemrek5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hükümeti ilgilendiren bir konu değil devlet meselesi oy kaygısı güdülmesi saçma olur kaldı ki oyda kaybettirmez. Bu yüzden oy vermeyecek olanlar Türkiye'nin t sini küçük yazan kişiler olacaktır buda çok sorun olmaz. Milyonlarca kullanıcıdan aynı oranda para kazanıyorsan kurulu düzene uymak, vergi vermek, muhatap alınacak bir temsilci atamak zorundasın. Hayrat mı işletiyoruz burada gelen doldursun kovasını gitsin.
O zaman whatsappı instagramı facebook u kullanmayın madem vatan aşığısınız. Bi aralar şey vardı israile kızıp cocacolayı bırakıp fanta içenler aklıma geldi nedense iyi günler size