Albrighton adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook temsilci atamaz, atamazsa da kapatamazlar öyle herşeyi, kuzey korede yaşamıyoruz.
Atarsa zaten kapatmicaklar. Eğer atamazlarsa ocakta reklam kapanıcak ardından %90 band daraltıcak. Umarım atar ve böyle zorluk yaşanmaz