Kimsenin sosyal özgürlüğünü elinden almak kolay değil, milyonlarca insan var bu strateji türkiyede milyonlarca oy kaybettirir. Kongoda değil türkiyede yaşıyoruz!
Bu hükümeti ilgilendiren bir konu değil devlet meselesi oy kaygısı güdülmesi saçma olur kaldı ki oyda kaybettirmez. Bu yüzden oy vermeyecek olanlar Türkiye'nin t sini küçük yazan kişiler olacaktır buda çok sorun olmaz. Milyonlarca kullanıcıdan aynı oranda para kazanıyorsan kurulu düzene uymak, vergi vermek, muhatap alınacak bir temsilci atamak zorundasın. Hayrat mı işletiyoruz burada gelen doldursun kovasını gitsin.