• 17-12-2020, 15:55:06
    #10
    Üyeliği durduruldu
    yemrek5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlıklı günler.
    (bkz: saman adam argümanı)
    sağlıklı günler
    (Bknz: barbarian humans)
  • 17-12-2020, 16:20:28
    #11
    Platin üye
    Paypal kapandığında alternatifi çok olmasa da işler bir şekilde yürüyordu ama düşünüyorum Instagram , Facebook kapanırsa insanlarin alternatifi yok kapanacagini sanmıyorum bende
  • 17-12-2020, 16:25:50
    #12
    yemrek5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu hükümeti ilgilendiren bir konu değil devlet meselesi oy kaygısı güdülmesi saçma olur kaldı ki oyda kaybettirmez. Bu yüzden oy vermeyecek olanlar Türkiye'nin t sini küçük yazan kişiler olacaktır buda çok sorun olmaz. Milyonlarca kullanıcıdan aynı oranda para kazanıyorsan kurulu düzene uymak, vergi vermek, muhatap alınacak bir temsilci atamak zorundasın. Hayrat mı işletiyoruz burada gelen doldursun kovasını gitsin.
    Tabelalardan T.C. kaldırılırken, Andımız kaldırılırken, Şivan P... konserlerine gidilip yan yana oturulurken (Dikkat bu adam ülkemizin yakınından geçemezdi), açılımlar yapılıp dağdan kan dökmüş teröristler indirilip bilgi karşılığı yeni hayat ve kimlik alırken ha unutmadan bunlar davul zurnalar ile karşılanırken, daha sayayım mı?

    Keşke o zamanda bu kadar milliyetçi olsaydınız hocam, bu ülkeyi dedemin dedesi kanını dökerek, vücudundan uzuv kaybederek kurdu, öldüğünde halen rüyalarına savaşta yaşananlar geliyordu adam akıl sağlığını yitirdi.
    Benim için babam için çocuğum için sizin için sizin sevdikleriniz için....

    3 Günlük hükümet geldi parça parça Anayasa değişti, yargı değişti, idare değişti. Bu yukarıda yaptığım güzellemeler yapılırken tüm idari organların elleri kolları bağlı kaldı. Sonra iş elde patlayınca benim Dolmabahçe görüşmesinden haberim yok dedi...
    Biraz neyi savunduğunuza dikkat edin. Bu ülke kolay kurulmadı, kolay kolayda verilmeyecek. Çok şükür ben bu Türk'lük ve Türkiye Cumhuriyeti düşmanlığı için her daim kanımı canımı vermeye hazırım, keşke sizlerde sesinizi çıkarıp bu yürekliliği gösterebilseniz.
    Fakat tek yapabildiğiniz "Türkiye'nin t sini küçük yazan..." aklın neredeydi bu ülkenin resmi kurumlarından Türk'lük silinirken hocam?
  • 17-12-2020, 16:35:36
    #13
    mrwoox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabelalardan T.C. kaldırılırken, Andımız kaldırılırken, Şivan P... konserlerine gidilip yan yana oturulurken (Dikkat bu adam ülkemizin yakınından geçemezdi), açılımlar yapılıp dağdan kan dökmüş teröristler indirilip bilgi karşılığı yeni hayat ve kimlik alırken ha unutmadan bunlar davul zurnalar ile karşılanırken, daha sayayım mı?

    Keşke o zamanda bu kadar milliyetçi olsaydınız hocam, bu ülkeyi dedemin dedesi kanını dökerek, vücudundan uzuv kaybederek kurdu, öldüğünde halen rüyalarına savaşta yaşananlar geliyordu adam akıl sağlığını yitirdi.
    Benim için babam için çocuğum için sizin için sizin sevdikleriniz için....

    3 Günlük hükümet geldi parça parça Anayasa değişti, yargı değişti, idare değişti. Bu yukarıda yaptığım güzellemeler yapılırken tüm idari organların elleri kolları bağlı kaldı. Sonra iş elde patlayınca benim Dolmabahçe görüşmesinden haberim yok dedi...
    Biraz neyi savunduğunuza dikkat edin. Bu ülke kolay kurulmadı, kolay kolayda verilmeyecek. Çok şükür ben bu Türk'lük ve Türkiye Cumhuriyeti düşmanlığı için her daim kanımı canımı vermeye hazırım, keşke sizlerde sesinizi çıkarıp bu yürekliliği gösterebilseniz.
    Fakat tek yapabildiğiniz "Türkiye'nin t sini küçük yazan..." aklın neredeydi bu ülkenin resmi kurumlarından Türk'lük silinirken hocam?
    Aynı saman adam argümanından sizde faydalanıyorsunuz konudan tamamen alakasız şekilde başka bir yere çekip orada kazanmaya çalışıyor ve asıl konuda da haklı olduğunuzu iddia etmeye çalışıyorsunuz. Bahsettiğiniz mevzular gerçekleştiğinde benim itiraz etmediği tam olarak nereden biliyorsunuz ? Hakaret, desteksiz ithamlar, arkası boş laflardan ibaret bir cümle yazıyorsunuz bana siz Türk'sünüz ve Türkiye Cumhuriyeti için canınızı veriyorsunuz ama ben devletin para kazanan ve büyük kitlelere etki eden kişi/kurumlardan vergi ve temsilci istemesini mantıklı bulduğum için Cumhuriyet düşmanı mı oluyorum ?

    Medeni memleketlerde kişilere oy attığı partiler, siyasi görüşleri, dinleri vs sormak ayıp olarak algılanır ama ikinizde cola dökmek, susmak gibi ithamlarla hükümet yandaşı olma ithamında bulunuyorsunuz. Eğer bu kadar merak ediyorsanız mevcut hükümete oy vermiyorum.
    Tekrar ediyorum bu konu hükümetten bağımsız bir konu ve buna itiraz eden kişi ya hukuk gereksinimleriyle kendini bağdaştırmıyor yada facebook ve instagramdan gelir elde edip çarkının bozulmasını istemiyordur.
    Anadilinizde yazılanı anlayamıyorsanız cevap yazmamanız en mantıklısı olur, sayın yüce Türk vatan kahramanlarının torunu mr.woox