yemrek5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hükümeti ilgilendiren bir konu değil devlet meselesi oy kaygısı güdülmesi saçma olur kaldı ki oyda kaybettirmez. Bu yüzden oy vermeyecek olanlar Türkiye'nin t sini küçük yazan kişiler olacaktır buda çok sorun olmaz. Milyonlarca kullanıcıdan aynı oranda para kazanıyorsan kurulu düzene uymak, vergi vermek, muhatap alınacak bir temsilci atamak zorundasın. Hayrat mı işletiyoruz burada gelen doldursun kovasını gitsin.
Tabelalardan T.C. kaldırılırken, Andımız kaldırılırken, Şivan P... konserlerine gidilip yan yana oturulurken (Dikkat bu adam ülkemizin yakınından geçemezdi), açılımlar yapılıp dağdan kan dökmüş teröristler indirilip bilgi karşılığı yeni hayat ve kimlik alırken ha unutmadan bunlar davul zurnalar ile karşılanırken, daha sayayım mı?

Keşke o zamanda bu kadar milliyetçi olsaydınız hocam, bu ülkeyi dedemin dedesi kanını dökerek, vücudundan uzuv kaybederek kurdu, öldüğünde halen rüyalarına savaşta yaşananlar geliyordu adam akıl sağlığını yitirdi.
Benim için babam için çocuğum için sizin için sizin sevdikleriniz için....

3 Günlük hükümet geldi parça parça Anayasa değişti, yargı değişti, idare değişti. Bu yukarıda yaptığım güzellemeler yapılırken tüm idari organların elleri kolları bağlı kaldı. Sonra iş elde patlayınca benim Dolmabahçe görüşmesinden haberim yok dedi...
Biraz neyi savunduğunuza dikkat edin. Bu ülke kolay kurulmadı, kolay kolayda verilmeyecek. Çok şükür ben bu Türk'lük ve Türkiye Cumhuriyeti düşmanlığı için her daim kanımı canımı vermeye hazırım, keşke sizlerde sesinizi çıkarıp bu yürekliliği gösterebilseniz.
Fakat tek yapabildiğiniz "Türkiye'nin t sini küçük yazan..." aklın neredeydi bu ülkenin resmi kurumlarından Türk'lük silinirken hocam?