• 16-12-2020, 23:52:25
    #10
    Milyonlarca lira para kazanıyorlar diğerleri de tıpış tıpış gelecekler, bu ülkeden para kazanıyorlarsa bu ülkenin yasalarına göre hareket etmek zorundalar.
  • 16-12-2020, 23:53:11
    #11
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açacaklar tabiki parayı çuvala koyma vakti geçti ne alıyolarsa karşılığını ödeyecekler.
    burası muz cumhuriyeti değil
    Adam haklı ne artistlik yapıyorsunuz. Kendi ülkesinde eşşek gibi vergi ödüyor. Burayada ödeyecek.
  • 16-12-2020, 23:58:04
    #12
    Benim merak ettiğim, Facebook / Instagram ve Twitter ne yapacak. Ceza yediler ama ses seda yok. Temsilcilik konusuna sıcak bakmıyorlar. Sanırım bir sonraki hamle, Reklam verilmesini engellemek olacak. Reklam veremeyecek miyiz? Daha sonraki aşamada da %90 erişim kısıtlaması diyorlar.
    Bu konuda halk isyana gider. Millet çılgınlar gibi sosyal medyadan çıkmıyor. 1 Bardak su almaya üşenirler o telefonun başından kalkmamak için.
  • 17-12-2020, 00:28:08
    #13
    şniaşlah
  • 17-12-2020, 00:44:42
    #14
    BarisSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim merak ettiğim, Facebook / Instagram ve Twitter ne yapacak. Ceza yediler ama ses seda yok. Temsilcilik konusuna sıcak bakmıyorlar. Sanırım bir sonraki hamle, Reklam verilmesini engellemek olacak. Reklam veremeyecek miyiz? Daha sonraki aşamada da %90 erişim kısıtlaması diyorlar.
    Bu konuda halk isyana gider. Millet çılgınlar gibi sosyal medyadan çıkmıyor. 1 Bardak su almaya üşenirler o telefonun başından kalkmamak için.
    mesobedo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şniaşlah
    hepsi tııpış tıpış gelip vergisini ödeyecekler kardeşim
    yada gidecekler ama gidemezler buradaki pasta avrupa ülkelerinde hiç kimsede yok
    biz herşeyin vergisini öderken elalemin gelip vergi ödemeden çuvallarını doldurmalarını kesinlikle kabul etmiyorum kendi adıma
  • 17-12-2020, 01:24:28
    #15
    R10 da üyesiniz bir de gelip vergi ödiyecekler diyorsunuz ne vergisi google bütün dünyaya İrlanda üzerinden para ödüyor farkında mısınız ? Google burada aracı kurum vergiyi İrlanda'ya ödüyor az çok o onların şirket planı kimse karışamaz ki , ben reklam veririm adwordsa kdv ve stopaj öderim , youtube videosundan reklam yayınlanır o videoyu atan para kazanır o öder vergisini geçer daha kaç kere vergi ödenicek gelen 3 kuruş paradan.