• 16-12-2020, 23:34:06
    #1
    Arkadaşlar artık youtubede yorumlarda artislik yapan
    saçma sapan video çekip hakaret eden
    veyahut kendini gizleyeceğini sanan veletler
    Vergi ödemeyen ufak tefek youtuberler

    geçmiş olsun aklıma gelen bunlar youtubede bir çok youtuber eminim ki piyasadan çekilecek
  • 16-12-2020, 23:35:49
    #2
    İş için nasıl başvuru yapabiliriz acaba
  • 16-12-2020, 23:36:50
    #3
    musakaragoz11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş için nasıl başvuru yapabiliriz acaba
    Bende aynısını düşündüm ama torpil sistemler olduğu sürece sırada bekleyen andaval gibi terler su içinde kalır şutlanırız
  • 16-12-2020, 23:37:32
    #4
    Diger Platformlar da acabilir vergi falan umurlarinda degil zira zaten onlar avrupayi, amerikayi bile mat ediyorlar vergi konusunda.
    Sorun olan yazilip cizilenlerden sorumlu tutulup hapise atilmak.
    Delinin biri bir tas atiyor, kirk akilli cikartamiyor.
    Adamlar da hukuksal acidan sorunlu olabilen ülkelerde mecbur degilse temsilci bulundurmak istemiyor.
  • 16-12-2020, 23:38:56
    #5
    Hiç temsilci açmasa Türk youtuberlar işsiz kalacaktı hocam temsilci açarak iyi yapıyor
  • 16-12-2020, 23:38:57
    #6
    Açacaklar tabiki parayı çuvala koyma vakti geçti ne alıyolarsa karşılığını ödeyecekler.
    burası muz cumhuriyeti değil
  • 16-12-2020, 23:40:28
    #7
    yilmazsocial.com
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açacaklar tabiki parayı çuvala koyma vakti geçti ne alıyolarsa karşılığını ödeyecekler.
    burası muz cumhuriyeti değil
    Şuna bir yorum yapardım da şimdi ban yerim
  • 16-12-2020, 23:48:34
    #8
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açacaklar tabiki parayı çuvala koyma vakti geçti ne alıyolarsa karşılığını ödeyecekler.
    burası muz cumhuriyeti değil
    Şu yoruma bir cevap yazardım da ban yerim.
  • 16-12-2020, 23:50:08
    #9
    dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açacaklar tabiki parayı çuvala koyma vakti geçti ne alıyolarsa karşılığını ödeyecekler.
    burası muz cumhuriyeti değil
    öyle şeyler yazardım ki ban yemektende öte