Diger Platformlar da acabilir vergi falan umurlarinda degil zira zaten onlar avrupayi, amerikayi bile mat ediyorlar vergi konusunda.
Sorun olan yazilip cizilenlerden sorumlu tutulup hapise atilmak.
Delinin biri bir tas atiyor, kirk akilli cikartamiyor.
Adamlar da hukuksal acidan sorunlu olabilen ülkelerde mecbur degilse temsilci bulundurmak istemiyor.