Benim merak ettiğim, Facebook / Instagram ve Twitter ne yapacak. Ceza yediler ama ses seda yok. Temsilcilik konusuna sıcak bakmıyorlar. Sanırım bir sonraki hamle, Reklam verilmesini engellemek olacak. Reklam veremeyecek miyiz? Daha sonraki aşamada da %90 erişim kısıtlaması diyorlar.
Bu konuda halk isyana gider. Millet çılgınlar gibi sosyal medyadan çıkmıyor. 1 Bardak su almaya üşenirler o telefonun başından kalkmamak için.