dinozor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açacaklar tabiki parayı çuvala koyma vakti geçti ne alıyolarsa karşılığını ödeyecekler.
burası muz cumhuriyeti değil
Adam haklı ne artistlik yapıyorsunuz. Kendi ülkesinde eşşek gibi vergi ödüyor. Burayada ödeyecek.