Benim merak ettiğim, Facebook / Instagram ve Twitter ne yapacak. Ceza yediler ama ses seda yok. Temsilcilik konusuna sıcak bakmıyorlar. Sanırım bir sonraki hamle, Reklam verilmesini engellemek olacak. Reklam veremeyecek miyiz? Daha sonraki aşamada da %90 erişim kısıtlaması diyorlar.
Bu konuda halk isyana gider. Millet çılgınlar gibi sosyal medyadan çıkmıyor. 1 Bardak su almaya üşenirler o telefonun başından kalkmamak için.
hepsi tııpış tıpış gelip vergisini ödeyecekler kardeşim
yada gidecekler ama gidemezler buradaki pasta avrupa ülkelerinde hiç kimsede yok
biz herşeyin vergisini öderken elalemin gelip vergi ödemeden çuvallarını doldurmalarını kesinlikle kabul etmiyorum kendi adıma