R10 da üyesiniz bir de gelip vergi ödiyecekler diyorsunuz ne vergisi google bütün dünyaya İrlanda üzerinden para ödüyor farkında mısınız ? Google burada aracı kurum vergiyi İrlanda'ya ödüyor az çok o onların şirket planı kimse karışamaz ki , ben reklam veririm adwordsa kdv ve stopaj öderim , youtube videosundan reklam yayınlanır o videoyu atan para kazanır o öder vergisini geçer daha kaç kere vergi ödenicek gelen 3 kuruş paradan.