Ogu2 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Büyük şirketler iyi üniversitelerden mezun olan kişinin bilgisine değil, potansiyeline maaş veriyor zaten. Bugün P&G, Eczacıbaşı, Turkcell, LCW ve daha birçok adını sayamadığım büyük firmada yeni mezun mühendis maaşları artık bu şekilde.
Sadece İzmir'i tanıyor olabilirsiniz fakat İstanbul'da bulunan holdinglerin maaş skalasını anca bu sektörün içerisinde çalışanlar bilir. (Aktif bir şekilde 5 yıldır özel sektörde mühendis olarak çalışıyorum)
Şu anda iyi bir üniversiteden mezun 4-5 yıllık endüstri mühendisi İstanbul'da 8k'dan aşağı zor alır.