Eşime Bilkent&Sabancı End. mühendisi, yüksek lisansı olan onlarca başvuru geliyor. Ortalama 3.500-4.000K ile işe başlıyorlar. Bu üni'ler haricinde 3K talep ediyor çoğu.
Kimseye ilk başlangıçta 10k vermiyorlar arkadaşlar. 2 veya 3. işten sonra bu seviyelere ulaşır. Size birçok örnek veririm banka, telekomünikasyon, ajans birçok gerçek dataya sahbim.