Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bahsettiğiniz 4-5 yıllık mühendislere zaten katılıyorum. O konuda bir sıkıntı yok.
Son 1.5 yıldır İzmir'deyim. Hayatımın geri kalanı İstanbul'da geçti. Bahsettiğiniz büyük firmalarda da çalışan çok arkadaşım var. İstanbul piyasasını da iyi bilirim.
Düşüncelerinize saygı duyuyorum. Ancak kendi düşüncelerimin hala arkasındayım.
Kolay gelsin.
Hocam bence arkadaşlarınızın hangi üniversitelerden mezun olduğuna bakın.

Boğaziçi, İTÜ, ODTÜ, Galatasaray, Bilkent, Sabancı, Koç gibi üniversitelerin mühendislik bölümlerinden mezun olan kişiler dediğiniz maaşlarla asla işe başlamıyor.