wm_xfreex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence arkadaşlarınızın hangi üniversitelerden mezun olduğuna bakın.

Boğaziçi, İTÜ, ODTÜ, Galatasaray, Bilkent, Sabancı, Koç gibi üniversitelerin mühendislik bölümlerinden mezun olan kişiler dediğiniz maaşlarla asla işe başlamıyor.
İTÜ Matematik Müh.
İTÜ Kontrol ve Otomasyon Müh.
Yıldız Teknik Endüstri Müh.

Bu bölümlerden mezun arkadaşlarım büyük firmalarda işe başlamalarına rağmen ilk başlangıçlarında o maaşlarla başlamadılar. 2-3 sene sonra arttı gitti orası ayrı.