• 14-12-2020, 01:19:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar, Fitness'a yazıldım ve 2 aydır aktif olarak aksatmadan yapıyorum. Sporcu hocalarım ile 2 aylık gelişim sürecini paylaşmak istiyorum. Sizce nasıl?
    merak edenler için:
    Boy: 190
    Kilo: 85 şuan.
  • 14-12-2020, 01:22:28
    #2
    Helal olsun damarlar çıkmış bile böyle devam 💪🏽
  • 14-12-2020, 01:23:33
    #3
    corona yüzünden bıraktım gymi
  • 14-12-2020, 01:22:14
    #4
    Hanım izin vermiyor şuanda senin ilk halin gibiyim. gö. göbek sal diyor. :S taktik verde evde çalışayım bari gizli gizli
  • 14-12-2020, 01:23:49
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gayet iyi hocam. zaten sende biraz vücut varmış 6.aydan sonra iyice oturmaya başlar. şu aralar bende işten güçten birde hastalıktan pek gidemedim.


    BlogKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hanım izin vermiyor şuanda senin ilk halin gibiyim. gö. göbek sal diyor. :S taktik verde evde çalışayım bari gizli gizli
    Hocam dumbell seti, barfix seti alın evde vakit oldukça çalışırsınız. Youtubede videolarını izleyerek bir şeyler kaparsınız. Günde 1 saat çalışsanız yeter. Her gün bir bölgeye çalışın. birazda ısınma hareketleri yaparsınız başlamadan. Yağlı şeylerden uzak durun. yumurta, yulaf ezmesi, ton balığı, et, muz, kuru yemişler meyveler vs protein lif ağırlıklı beslenin.
  • 14-12-2020, 01:23:18
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, Fitness'a yazıldım ve 2 aydır aktif olarak aksatmadan yapıyorum. Sporcu hocalarım ile 2 aylık gelişim sürecini paylaşmak istiyorum. Sizce nasıl?

    Başlamadan Önce: https://hizliresim.com/wXIEfI
    2 Aylık değişim: https://hizliresim.com/hk536u
    Maşallah,
    Protein kullandın mı? Birde genelde hangi tür ağırlıkları kullandın? Günde nekadar saat çalıştın?
  • 14-12-2020, 01:24:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Aytac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maşallah,
    Protein kullandın mı? Birde genelde hangi tür ağırlıkları kullandın? Günde nekadar saat çalıştın?
    teşekkür ederim hocam, protein kullanmadım, günlük 1.5 saat çalıştım hocam. Son bir aydır düzenli olarak ağırlık çalışıyorum.
  • 14-12-2020, 01:25:23
    #8
    Çok iyi hocam üstelik genetiğinde iyi.
    Bu arada bacakları göremedik onları atlamayalım.
  • 14-12-2020, 01:26:16
    #9
    Üyeliği durduruldu
    BlogKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hanım izin vermiyor şuanda senin ilk halin gibiyim. gö. göbek sal diyor. :S taktik verde evde çalışayım bari gizli gizli
    hocam vala 2 aydır gidiyorum şükürler olsun daha bulaşmadı, inşallah da bulaşmaz. Mümkün olduğunda elimi yüzüme götürmüyorum. Yine riskli tabi ki