Selamlar, Fitness'a yazıldım ve 2 aydır aktif olarak aksatmadan yapıyorum. Sporcu hocalarım ile 2 aylık gelişim sürecini paylaşmak istiyorum. Sizce nasıl?
merak edenler için:
Boy: 190
Kilo: 85 şuan.
2 Aylık Fitness Gelişimim :)
26
●1.549
- 14-12-2020, 01:23:49Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.gayet iyi hocam. zaten sende biraz vücut varmış 6.aydan sonra iyice oturmaya başlar. şu aralar bende işten güçten birde hastalıktan pek gidemedim.
Hocam dumbell seti, barfix seti alın evde vakit oldukça çalışırsınız. Youtubede videolarını izleyerek bir şeyler kaparsınız. Günde 1 saat çalışsanız yeter. Her gün bir bölgeye çalışın. birazda ısınma hareketleri yaparsınız başlamadan. Yağlı şeylerden uzak durun. yumurta, yulaf ezmesi, ton balığı, et, muz, kuru yemişler meyveler vs protein lif ağırlıklı beslenin.BlogKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 14-12-2020, 01:23:18Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Maşallah,Niggaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Protein kullandın mı? Birde genelde hangi tür ağırlıkları kullandın? Günde nekadar saat çalıştın? - 14-12-2020, 01:24:29Üyeliği durdurulduteşekkür ederim hocam, protein kullanmadım, günlük 1.5 saat çalıştım hocam. Son bir aydır düzenli olarak ağırlık çalışıyorum.Aytac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-12-2020, 01:26:16Üyeliği durdurulduhocam vala 2 aydır gidiyorum şükürler olsun daha bulaşmadı, inşallah da bulaşmaz. Mümkün olduğunda elimi yüzüme götürmüyorum. Yine riskli tabi kiBlogKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle