BlogKing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hanım izin vermiyor şuanda senin ilk halin gibiyim. gö. göbek sal diyor. :S taktik verde evde çalışayım bari gizli gizli
hocam vala 2 aydır gidiyorum şükürler olsun daha bulaşmadı, inşallah da bulaşmaz. Mümkün olduğunda elimi yüzüme götürmüyorum. Yine riskli tabi ki